saturdayy

Kvällen igår gick super bra.
Var ganska lugnt faktiskt, kul o jobba med angelica igen, saknat henne.
Känns som vi inte träffats på hur länge som helst. Vi måste ta en dag när vi bara sitter o dricker kaffe o bara pratar om ALLT. de behöver jag, jag behöver min Ekus.

Planerna smids, men kan inte avslöja något än. Kan inte ens säga att det blir bra för jag vet inte, vet inte riktigt vad jag vill, samtidigt som jag vill allt.
Jobbigt läge?

Det vart inget jobb idag, vaknade halv ett.. ups.
Får ta det imorgon istället, men de gör inget är skönt med en riktig sovmorgon med.
Nu sitter jag hos mamma eftersom dom är i gbg o göttar sig.
Vet inte vad det blir idag, är skiiiitsugen på o bara mysa ner mig i soffan o kolla film, kanske åka o köpa fetaste godispåsen, de vore nått:)
Lördag liksom, då ska man ju få gotta sig:)

Saknar en vän med, bajmycket.. skitjobbigt är det.

Jaja, så är det.



De va inte igår du maddie :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0