Sunday

Söndag o ja e såå seg.
Igårkväll kolla jag o några på film o ja la mig strax efter 2 tror jag.
Vaknade upp way too late.. men de va bara o slänga på sig kläder o ner o jobba, det gick bra. Hann klart på sekunden innan folk kom in o skulle byta om, duuktiigtt!!
Fick dock åka fram o tillbaka för att folk hade lunch o ja kom inte in, men jag får faktiskt skylla mig själv att ja inte klev upp när klockan ringde vid 8!!

och nu, what to do?
Känner mej som en zombie i kroppen men ändå kryper det i mig.
Vet inte vad ja ska göra, samtidigt som jag inte orkar göra nått..
Men tror ja ska baka lite=) De är alltid kul! En rulltårta till farmor så blir hon gla:)
Skulle vilja ta en långpromenad med Hugo oxå, men det är att begära mycket från min stela kropp alltså..
Han har ju bara varit ute på gården idag så kanske kan ta en sväng ikväll om jag orkar, eller ne jag SKA orka.
eller jag hoppas att jag ska orka:)

Imorn är de jobb igeeen, o jääävlar va ja ska jobba nu. nu jävlar är det hårdköra som gäller, lättare sagt en gjort men om jag verkligen håller i nu så lönar det sig. Desto mer pengar desto snabbare får ja min biljett härifrån.
Jag ångrar mig att ja inte skrev upp mig på de där helgerna som fanns, o nu är dom redan borta.. finns dock en helg kvar den 26 november, den paxar jag!
Kanske kan ragga lite mer jobb på helger, ingenting är omöjligt ju=)

Men nu ska ja kliva upp ur soffan o göra nått av dagen.

Hoppas ni haft en bra helg!
pussar


Burra o ja, läääänge sen :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0