11 Januari

Jag vill bara blogga,blogga,blogga,blogga. Få in den där blogglusten igen!
Det är ju bara såå kul att gå tillbaka o läsa några inlägg från "förr"
Men ja tänkte att det får ta den tid det tar, även om det bara är några rader typ tre dagar i veckan eller färre, så har ju jag ändå tagit mig tid till datorn och tagit mig tid tilll att klicka mig in här.
SÅ så är det.
Nu sitter ja faktiskt hemma hos Jonas de var därför det var så lätt o gå in o skriva.
Använder ju knappt min dator hemma längre, det tar ju sån himla tid o starta upp den o allt o nu går det ju o göra precis Nästan allt i telefon.. Ja förutom att blogga då för det kan jag inte från min, det är nått knasigt=)
Men nu ska vi åka hem till pappsen o äta fläskfile! mums o sen göra lite chockladpudding med grädde till!
(Jag har ju faktiskt varit o tränat)
På måndag smällere!!!


Saknar min tjej något otroligt <3

Fina, Glada lilla Hugo på julafton! :) Nyklippt är han med ;)
glaad tjej !
Farmor och barnbarn <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0