12 Januari

Vilken jobbig dag!!
Suttit på kontoret från imorse till nu, tänkte bara slänga in ett inlägg o sen åka hemåt.
Hade tänkt skicka till Bettan idag om att jag kunde rida Frida, men nu är klockan snart 18 o mitt huvud är allt annat än med just nu, o vad har vi för väder???? Blää!! Ge mig lite sol=)

Lilla Frida är ju inte så liten längre, har växt ikapp oss alla o har blivit en riktigt läckerbit! Eller kommer o bli åtminstånde! Men snygg det är hon o hon kommer bli en riktigt fin ridhäst om ett par år.
Har suttit på henne ett par gånger med Bettans hjälp på julaftons morgonen gav vi oss ut på en liten skritt tur med två andra pollar från stallet. O då var det första gången frida hade ryttare på ryggen utan någon som ledde henne. Hon skötte sig så fint så fint. Och häromdagen när vi var ute o skrittade med Martina o Smina, ja då vände vi på grusvägen, helt själv!! Vi var till o med före Smina med vändningen! Bra va!?

Imorgon är det min sista jobbdag, sen blir jag sjukskriven i 6-8 veckor. Känns väl inge vidare men det är en bra tid att göra min operation nu så det får bli så.
Ett jäkla skit att jag inte kan rida är det också! Men ju snabbare jag får det gjort desto bättre. Jag får helt enkelt hålla ut. Hålla mig sysselsatt på andra sätt, tur ja har mina slavar. Min lilla Doris kommer ju hem i Februari med så hon kan ju räkna med många koppar kaffe o ett jäkla kortspelande;)

Nu ska jag dra mig hemåt o få lite mat i magen sen gå ut en liten promenix med Hugo. Jobbigt o sitta i kontorsstolen hela dagen ju.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0