13 Januari

Jag fasar för fredagen den 13, ogillar dagen så mycket det går!
Har redan slutat jobbet för dagen, är fruktansvärt otaggad på allting nu före operation, känns som de kvittar om ja gjorde en lång eller kort dag på jobbet ska ju ändå vara sjukskriven till Mars så värst mkt pengar får jag ju inte.
Häromdagen på gymmet kändes det som de kvittade också, kan ju ändå inte träna på länge. Fastän varje träning är ju bra o ger alltid något men ändå, otaggad så in i bomben!
Halv tre ska jag vara i stallet, Bettan på Smina och jag på Frida ska ge oss ut på en liten skritt tur, fredag den 13.e.. smart va? Nej men de kommer gå bra, o gör de inte de så är de bara nya tag som gäller. Frida är ju ung o får vara tittig o studsig om hon vill, (inom min gräns).
Så nu har jag alltså en timme på mig innan jag ska dra mig bort mot stallet. I vanliga fall skulle ja ha lagt mig i sängen o titta upp i taket men nu ska ja inte göra det. Tänkte ta vara på den här lilla timman jag har. Kanske städa lite o köra en maskin med tvätt. Vara hurtig! Göra nytta :)
Hugo får sig en promenad senare istället.

Jahopp nu skickade Bettan sms att ridningen blir inställd, det står långtradare på grusvägen som ska ta upp timmer. Inte värt att ge sig upp o krångla sig förbi på en unghäst, det skulle jag nog inte ens gjort om ja satt på Gala eller Finona.
Måste väl va meningen eller? Fredag den 13!! 

Nu fick ja massa tid o göra massa nytta. Bara o sätta igång då!!

Trevlig helg på er :)

Saknar Sessan, vi ses i April <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0