16 Januari

Har haft fullt upp de här dagarna, har städat hela huset (nedervåningen) har tom tvättat hela klädseln till soffan!
Så nu är de rent, förutom all katthår som kommer tillbaka på en gång..
I Lördags var jag o red Frida, Bettan på Toy Boy och Martina på Smina.
Det gick superbra, Frida bara knatade på precis som om hon hade gjort det i hela hennes liv, underbar häst!
Känns lite tråkigt att operationen vart nu då jag inte kan rida något, hade verkligen varit jättekul o börjat trava o galoppera på Frida men Gud hade andra planer för mig.

Nu sitter jag o väntar på att mamma ska hämta mig, ska vara inne i kga om 1 tim, måste hinna lämna Hugo före med, så hon kommer nog snart.

Är så himla hungrig med, får ju inte äta någonting!! Ååååh magen bara skriker..
Brevid mig har jag en stor fet chockladask som är kvar från jul, vet att det är mycket gott i den...!
Får inte ens dricka vatten..
Men nu ska ja sluta gnälla o göra mig iordning.
Puss!


Kommentarer
sis

Hur gick de?<3

2012-01-16 @ 18:34:01
URL: http://irvins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0