17 Januari

Sovit sovit sovit och sovit.
Vaknade inatt ett par gånger av att ja hade lite ont annars har ja sovit som en stock :)
Vaknade strax före nio med när Jonas gick till jobbet o sen sov jag till nästan 13!!
Sjukt trött blir man av medicinen, fast det är skönt att man kan sova så känner man inte smärtan.
Idag har jag iaf varit till Apoteket o hämtat ut medicinen, självklart var mamma tvungen o parkera på andra sidan vägen... Det är inte det att det är jobbigt att hoppa utan jag skäms när ja kommer hoppande över gatan.
iaf så åkte vi till kronhallen o handla lite, o nu sitter ja hemma hos mamma igen o har precis druckit lite kaffe, slank väl ner en chockladboll eller två oxå, skärpning! Nee nu när ja har ont får ja gotta mig lite:)

Jävla foten fortsätter o blöda sen ja ramla igår, dom tre andra operationerna har jag aldrig blött så mkt..
Slutar det inte imorn så får jag nog ringa in, kan ju vara så att stygnen har lossnat eller nått, iom att ja landa på foten..
Äter ju så mkt smärtstillande så jag har ju inte mer ont än vanligt heller, så de e svårt o veta. Men bättre o ta de säkra före de osäkra! Och hädanefter ska jag inte dra mig!
Snart när mamma är klar så får hon köra hem mig, ska ta mig något o äta o kanske slå på en bra film.
Längtar till jag får träffa min doris med som kommer hem om ett par veckor! Säkert dyng brun som hon är!!
Vi har vart ifrån varann för länge o jag behöver en gnutta doris känner jag.

Juste har glömt o berätta vad jag fick av Angelica i födelsedagspresent, ett "bartender-kit" i rosa!! Med massa små grejor så nu är de ju bara till o träna på! Skulle ju egentligen ha åkte den 5 februari på utbildningen, men eftersom saker o ting vart som de vart så får jag ta det till hösten istället. Man får tänka att det är meningen det som händer nu.
Allting har en mening, enligt mig iaf :)
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0