22 Januari

Söndag idag då, inte så speciellt för mig alla dagar känns som söndagar tycker jag.
I helgen har jag iaf varit hundvakt åt mamma och Jan som har varit på en kryssning till Helsingfors, det har gått bra, har kollat på massa avsnitt av vampire diaries, helt besatt ju! Men det är ju så jäkla bra!!!
Har även beställt en lite träningsmaskin, en maskin jag inte behöver belasta foten med.
Lagom stor o ha framför tv i vardagsrummet, kan ja kolla på tv samtidigt. Får även med två dvder till den.
Då har jag ju lite o syssla med när alla andra jobbar o ja är hemma själv=)

Sitter hos Jonas nu o vi har precis ätit och hunnit kolla på ett avsnitt, nu ska vi bada!! så himla skönt ibland önskar man att man hade ett eget badkar hemma=)
juste, har även färgat min fina utväxt jag hade, ser numera ut som en albino i huvet, tur ja är sjukskriven så ja inte behöver visa mig för hela världen=)

Hade bra sålänge.
Pusssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0