23 Januari

Det känns som jag har haft det här gipset hur länge som helst nu o ändå har de bara gått en vecka..
Börjar bli lite rastlös o smått irriterad på att jag inte kan göra saker själv. Det är ju inte lätt o ha med kryckorna hela tiden o överallt. Skulle dammsuga hemma idag o de gick väl inte så jätte bra.. sluta med att ja typ stog på alla fyra o plocka hårbollar på mattan för de va lättare...
För övrigt har ja inte gjort så mycket faktiskt.. kollat på film o varit o handlat lite, skulle laga mat tänkte jag men det får bli imorgon istället.
Har försökt stö lite på hälen på foten men de går bara inte, minns inte hur länge jag hade kryckor förra gången men ja vill bara bli av med dom nu! Men såfort ja lägger lite lite tyngd på hälen så känns det som benet ska gå av igen.. O sen när jag vrider på foten så känner ja hur benet liksom hoppar till.
Får lugna mig lite iaf tills det sitter fast ordentligt o ingenting rörligt sker i foten.
Nu är jag iaf hos Jonas o vi har precis gett hans spindlar mat, o hon åt!! O ja fick faktiskt en bild på när hon vänder sig om o har syrsan i munnen, ska se om ja kan lägga upp den sen, lite häftigt tycker jag =)

Pussss
--------------------------------------------------------------------------------------------
Kolla de små ögonen!!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0