24 Januari

Idag har jag faktiskt rört mig lite mer än vanligt.
Fast har haft väldigt ont i foten idag men jag överlevde smärtan.
Har bakat en Tigerkaka så mamma o sabina var här o drack kaffe o provsmakade, skönt med lite sällskap måste jag säga:) Så var dom så snälla o tog med hugo ut på en liten promenad, det är ju lite svårt för mig att gå ut o promenera med honom, orkar typ till brevlådan o sen tillbaka, höften tar verkligen stryk av att allt hoppande.
Imorgon så ska jag iaf utanför dörren lite. Ska nog hälsa på farmor en sväng o sen kl 18 ska jag ner till Rehab där resten av hambosarna är. Kan ju inte göra så mkt men träna lite armar o mage går ju säkert=)
Jag kan även ha sån tur att min träningsmaskin kommer imorn, ååhh det skulle vara SÅÅ kul!!

När ja bara går hemma såhär om dagarna o inte kan göra så mycket så vill jag bara baka baka baka, hela tiden!
Har dock ingen lust att ens smaka på det men att baka de gör jag gärna!=) Så ska se vad jag kan hitta på tills på fredag.
Nej nu ska jag inte sitta här hela kvällen, snart kommer Jonas o då ska vi kolla tv, blir nog nån film också :)

Pusss
lite bilder från en härlig tid :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0