Operation klar!

Åh det är så skönt att det är klart, nu är det bara läkningen som återstår, men ingen mer operation!
Längtar tills jag kan åka o köpa mig ett par riktigt bra walking skor o kunna gå ut o gå utan smärta!!
Helt jävla underbart!
När jag var klar så kom Jonas o hämta mig i kga, var lite små snurrig av medicinen men tyckte ja hoppade fram hyffsat bra på kryckorna. När vi kom till entren där det satt massviss med folk så drar jag mig självklart!! Ja bli så trött på mig själv, att jag alltid måste vara så klantig!!
Blodet rann rejält.. massor på golvet o hela bandaget var rött o äckligt. Jonas fick gå tillbaka o hämta sköterska så fick hon fixa till bandaget åt mig. Det var ju ingen större fara men fan va ja skämdes.
Åkte hem till Jonas o somna så gott i hans säng, är fortfarande här o nu ska vi kolla ett avsnitt av VD.
Han är så bra Jonas finns ingen som han o ja är så glad att ja har honom, min numera lilla slav:) <3
Skriver nog lite imorn med, nu när jag inte har något liv....
Pusshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0