Pics

Håller på o städar o grejar hemma i "mitt" rum hos pappa. Köpte lite ramar häromdan på Ikea så nu ska jag skriva ut lite fina fotobilder på Gala och Finona. Klickade mig precis in i mappen med bilder som togs dagen innan jag åkte till Indien, på mig o Gala.
Jag var ju inte hemma när Gala togs bort, jag orkade helt enkelt inte med när min finaste pärla fick lämna jorden.
Bettan var så snäll och hjälpte mig att ta hand om Gala de sista dagarna.
Istället kommer jag väl ihåg när jag och Angelica satt på tåget i Indien, vi hade ca 40 timmar kvar av tågresan och då fick jag ett sms att Gala var i himlen.
Älskade fina Galadriel.
Så nu passa de bra att lägga upp lite bilder på min fina!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0