11 April 2013

 
Hej på er!
Som jag trodde igår hade jag lite svårt att komma upp ur sängen imorse, och alla mina tabletter var inte inom räckhåll för min griptång... Men efter en stund kom mormor om hjälpte till, jättesöt:) bor ju granne med mormor så hon har inte så långt hit:)
Sov jätteskönt i min egna säng!! Vaknade dock klockan 4 av att det kliade så inihel****. Om något har ett bra tips eller vet hur man får det att sluta klia så är det mer än välkommet!!:D haha
 
Annars har det gått ganske bra idag, har fortfarande inte hittat ett bra sittläge, får kanske bli sängen ett tag till då :) Man ska väl inte klaga, jag har ju både ipaden och tvn, finns ju folk som inte ens har en säng..
Man ska vara glad för det lilla man har!! Kunde ha varit värre eller hur?
 
Har fått städhjälp idag med, guldvärt<3
Och fina Paulina var här o tjata en stund, mycket trevlig o skönt me lite sällskap:)
 
Om en stund ska jag försöka gå till mormor, det är inte långt men det är ändå ner för trappen och ut:)
 
 
Tack för alla fina kommentarer jag har fått, ni är så snälla o stöttande<3
 
hörs senare!!! Kram


Kommentarer
Paulina

<3 du är så stark, fina du :)

2013-04-11 @ 19:19:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0