15 April 2013

Igår skrev ja ju att det kanske kommer en inlägg om tankarna kring D-Light idag, men det får jag hoppa just nu.
Var uppe till stallet för första gången sedan olyckan och det var så härligt o se mina vänner, alla tre fick ett varsitt äpple o verkade så nöjda. Det gick bra i stallet, inte speciellt känslosamt som jag trodde, pussade lite på dom och sa gonatt, det slog mej inte förns jag klev ur bilen här hemma, ååhhh fy vad jobbigt det är, vad är det som har hänt liksom? Det var inte meningen att det skulle bli såhär!! Det här var inte min plan inför sommaren, helvetes skit!
Den där lilla lilla sekunden jag small i backen gick planerna bara upp i rök, poff, borta... Skit skit skit!!!
 
Nej alltså det här känns riktigt jävla pissigt om jag ska vara ärlig, coolt att jag varit så lugn innan och så. Eller för de mesta sä är jag ju lugn om dagarna och tänker inte på allting så mycket, men sen kommer det.. de här små stunderna..
 
 
Som ni ser så ändrade jag tillbaka till den gamla bloggdesignen, velig som jag är o inte kan bestämma mig, men kommer nog se lite rörigt o så ut ett tag, eftersom jag inte har annat för mig om dagarna så ligger jag bara här o håller på o knåpar lite. Blir nog bra tillslut.
 
Idag har jag även duschat!! Haha värsta nyheten, men ja det är inte så lätt o duscha själv faktiskt, om en vecka kanske jag kan klara av det, men idag fick sabina tvätta mitt hår såå skönt, sen fick ja lite hjälp o borsta o ha i silesdroppar oså, som jag skrivit förut får jag ju inte riktigt upp armarna ordentligt... Låter ju lite väl kanske "hjälp o borsta håret" ja jag skulle faktiskt göra det själv om jag kunde!! Det är ju inte kul o vara såhär begränsad med vanliga sysslor.. Sötmormor har även diskat åt mig idag, stackars hade ju rena berget.. Hatar när det är mycket disl och stör ihjäl mig på att inte kunna diska själv..
 
Mamma var även här och städa lite åt mig, Tack<3
 
Nu ska jag gå o se om jag kan göra nån lite smörgås, ska ju inte behöva ringa efter hjälp för o göra en mackjävel...
 
Kramar!
 
Älskade sötisen!! Vahan, kallas för Köttbullen:) <3
 
 
 
Linns häst Orliks, kallas för Olle tror jag. Eller jag kallar han för Olle iaf haha:)
 
 
Och min finaste älskling D-Light <3 Snällaste hästen med ett hjärta av guld, bara lite egen vilja och en envishet som en åsna, ungefär som matte då;) Men annars väldgt känslig och speciell.
 
 
 
 


Kommentarer
Mammie

Allting kommer att bli bra <3
Tid, träning och tålamod är nog det som krävs nu.

2013-04-15 @ 22:16:46
Jennie Kinnunen

<3

2013-04-15 @ 22:26:57
Lena Wunder

Härligt att se att det sakta med säkert går framåt för dig :) Kram

2013-04-16 @ 06:50:36
Annelie

Tålamodet måste va störst nu gumman. Tänker på dig <3

2013-04-16 @ 07:34:17
christy

Mys att få pussa på dina älsklingar igen!
Du är såå bra!
Man vill så gärna att allt ska ske Nu.
Men man måste försöka ge det tid!


Kärlek till dig!

2013-04-17 @ 08:38:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0