24 April

Idag är en lite bättre dag:)
Har precis ätit massa chips och kollat på miljonjakten. Jag skulle också vilja bli miljonär.
Eftersom jag inte har något liv (!) så brukar jag tänka vilken väska jag skulle ha tagit om jag skulle ha varit där och spelat. Ikväll skulle jag ha tagit väska 24 och det var väl tur att det inte var jag som stod där för i väska 24 var det bara 2000 kr.  Eller var det 200? Jaja hon som valde ikväll valde iallafall en väska med 5 miljoner i, inte för hon fick den summan men ändå.
 
Annars idag då förutom att ha drömt sig bort om att stå i tvrutan så har jag, diskat... Varit till kronhallen och handlat... Rensat lite i min garderob, fick lite hjälp av mamma. Det är ju inte ofta man rensar i garderoben! Om man inte heter Sabina Irvin då:)
Men nu fick ja iväg lite kläder som jag inte ha använt på länge.. Jag ger ju hellre bort kläder till folk som verkligen behöver dom istället för att dom ligger i min garderob o bara tar plats.
Så nu kan jag köpa massa nya kläder istället!:D
nej då, men åker nog in med lillebror till Örebro på fredag, och kanske lillasyster med:)
Måste bara få komma ut lite, jag kan ta den smällen som kommer efteråt när jag har ansträngt mig lite för mycket.
Det är värt de. Vafan de finns väl rullstol ja kan låna om ja inte orkar gå;)
 
 
håller på o skriver ett litet inlägg om själva olyckan och lite tankar och sånt som dykt upp, det måste UT ur mitt huvud:) Som lite terapi:) För min skull iallafall, Om ett år vill jag läsa det och se hur det känns och vart jag står då. Ett år senare liksom...
 
Imorn åker stygnen!!!!! 3 veckor sedan operationen,tiden bara flyger förbi:)
 
 
Kram kram!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0