29 April

Dåliga dagar.. 
Som ni kanske märker har det inte blivit nått skrivande de senaste dagarna.
Fredagen var ju väldigt bra o sen lördagen var bara skit, söndagen var skit o idag har varit lite halvskit..
men tänkte titta in och säga hej iallafall, jag lever:)
 
Det kan ju vara bra o skriva av sig även när man har dåliga dagar, men jag har verkligen inte haft någon lust. Allt har bara varit dåligt, värdelöst.. Har inte orkat brytt mig.. Om nått faktiskt, har ingen lust o svara i telefon.. Så ni som ringt får ursäkta, har bara inte orkat. 
Det är skitjobbigt det här.. När man inte orkar bry sig om nått. Man vill så gärna göra saker men det tar emot och man försöker verkligen men när man gör det om och om igen och måste sluta pga att det gör så himla ont så ger man liksom upp tillslut.
 
Får ju panik med det här kring D-Light.. kan knappt åka upp o titta på henne för jag vill så gärna göra något med henne, hjälpa henne, spola benen på henne, borsta henne ordentligt. Jag VILL, men kan inte o det är såå jävla frustrerande!!!!!! Jag bara står där o tittar på henne och kan inte göra nånting.. Det är ju synd om henne. Hon bara går in och ut i hagen varje dag, en månad har gått på onsdag. Då var det en månad sen jag red. Hon är 11 år och det är inte meningen att hon ska stå där bara.
Det ända som håller mig från att skicka iväg henne NU är pengarna, jag har ju inga guldbrallor på mig direkt.
Just nu väntar jag på pengar från sveda och värk men jag har ju ingen aning om när jag får dom.. Men alla dom pengarna ska gå till Dlight, även pengarna jag får tillbaka från skatten, vilket inte var så mycket men ett par tusenlappar iallafall.
 
Jaa.. En dag i taget...
 
Kram på er.
 


Kommentarer
Malin E

Kämpa Cindy!

Men har du ingen här i närheten som kan rida henne sålänge så du slipper betala en massa?:/ Förstår att det måste vara frustrerande att inte kunna göra allt man gjorde varje dag förut, utan att tänka på det. Förstår även att du förmodligen är skitless på att höra att det blir bättre, det löser sig osv. Så jag spar på det men hoppas att du känner dig piggare redan imorgon. :)
Kram!

Svar: Tack:) nej jag har ju inte det... Hon är ju lite speciell när det kommer till ridningen.. Speciellt när man rider ut.. Men på ridbanan är hon jättesnäll! Eller hon är ju snäll när man rider ut också men hon är så himla osäker och rädd så det är bäst o hålla sig till ridbanan.. Ja jag ser framemot en bättre dag!:)
Kram
Cindy Irvin

2013-04-29 @ 20:47:41
sis

När jag kommer hem, så ska ja få dig att tänka på annat, eller inget alls! I ca en timme iaf:-)<3

2013-04-30 @ 21:22:03
URL: http://irvins.blogg.se
Alex

Usch, stackare! Nu har jag suttit och skrivit och tagit bort och skrivit och tagit bort. Jag kommer inte på något bra att skriva. Men du ska veta att jag tänker på dig varje dag och hoppas att du blir bättre! Kram <3

Svar: Tack:)<3 Det är ju tur att det går framåt iallafall:)
Cindy Irvin

2013-05-02 @ 23:16:39
URL: http://alexandraflink.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0