6 april 2013

För det första ska jag börja o gnälla lite, har såna där saker på händerna, vad det nu heter?
så himla störande o skriva för dom är bara ivägen. När man bara ligger såhär så blir det att man börjar störa sig på småsaker.....
 
natten var lika hemsk som de andra nätterna jag haft här.. la undan ipaden vid halv elva tror jag, somnade nästan på en gång, vaknade o hade panik av att jag inte kunde röra mig, trodde det var morgon innan jag insåg att klockan bara var halv ett.... somnade efter en stund igen o vaknade o kände mig pigg, kändes som jag hade sovit hela natten. Klockan var halv två... låg vaken länge innan jag fick tag på den där signalknappen, ju längre jag ligger vaken desto mer panik får jag, ligger här som stel jävla plattfisk o inte kan röra mig o inser att jag inte är hemma, jag har inte min älskade brevid mig, jag ligger i en sjukhussäng och är handikappad på riktigt. fick en stecolid o kunde somna om.
 
vaknade vid 8 och hade sovit såå skönt, i min dröm var livet som vanligt igen:) tills jag insåg igen att det inte är en dröm, smärtan var outhärdlig kan inte röra huvudet då det bara hugger i ryggen, ringer efter hjälp o in kommer läkaren med två alvedon o en ketogan, aa tack för den. Fick även ett nikotin plåster, hur i helvete ska jag få på mig nikotinplåstret?? Jag kan ju för fan inte röra mig!!! Ååh jävla pucko.. det ligger där på bordet nu som jag knappt når. Tabletterna hjälpte ju inte värst, bara grät o grät o jag är såå trött på att gråta, fick en till stecolid så nu är jag torr i ögonen :) irriterad o förbannad på allt men jag tjuter inte iaf, nu somnar mina händer så får fortsätta skriva sen, förhoppningsvis på lite bättre humör då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback