7 april 2013

God morgon! Inatt har jag sovit HELA natten, gissa hur skönt det var??! Fick en stecolid tablett att ha brevid sängen ifall det skulle bli jobbigt inatt men den ligger kvar där på bordet:) Ville så gärna bara skriva några rader här även fast jag nu har förjävla ont, känns som jag ligger så konstigt med ryggen men jag kan ju inte vrida eller ändra på mig utan hjälp, men man ska väl känna att man lever. Jag har så mycket jag vill skriva av mig om men energin tar slut så snabbt så det får bli kortare inlägg. Idag har dom dragit katetern så nu måste jag upp o gå på toa när behoven kallar. Jag är faktiskt rädd för det, inte för att ryggen inte ska hålla för som sagt så är jag ju stabil, utan det är smärtan som gör mig så rädd, att gråta inför andra människor o visa sig klen o vara en svag individ... nej alltså det är inte min grej, då är jag hellre den som räcker fram en hand o ger en axel andra kan gråta mot. Så vill ni gråta en skvätt kan ni få komma hit o släppa era bekymmer ;) Nu har jag fått en värktablett, borde börja värka om ca 25 min:) Innan jag ger mig vill jag bara säga att min statistik har faktiskt skjutit i topp! Kanske skulle bli en professionell bloggare på heltid, skämt o sido. Men kul att ni läser och undrar ni något så får ni ju fråga!!:)


Kommentarer
Mammie

Man blir stark av att gråta. Det är inte en svaghet. Men du kan ju ta anställning som kurator. Då kan du få betalt för att folk gråter ;-)

2013-04-07 @ 09:42:09
Virpi

Jag kommer nog o gråta många tårar. (fast det blir mest glädjetårar) när det går framåt för dej. Jag blir så känslig när jag läser va du skriver.

2013-04-07 @ 11:52:18
Lovisa

Va skönt för dig att skriva av dig, o va skönt att va närmare dina nära o kära :) Tänker på dig varje dag, o ja ska komma in till dig nån dag här framöver när jag kan, inte lätt med en liten vet du ;)
O ja säger som Päivi, man blir stark av att gråta, det är inte en svaghet. Men jag förstår precis hur du menar, ja är likadan, tycker inte heller om att visa mig ledsen o så. Men vi får lära oss det eftersom det lättar på trycket :) Kram till dig Cindy <3

2013-04-07 @ 13:37:11
URL: http://Nikonda.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0