Ännu en morgon!

Sovit gott? jag har sovit okej, vaknade lite emellanåt men kunde snabbt somna om.
idag känns det lite jobbigt, är lite sådär smådepp, har ingen lust att gå upp ur sängen.
Har ingen matlust heller så jag mår illa hela tiden, men har massa frukt här brevid sängen, frukt är det ända jag kan äta när som helst även om jag mår illa. Duane kom med bauta jordgubbar igår, såå gott!!
 
Måste iaf upp o gå här snart, har fått en extra ketogan så jag ska kunna röra mig lite bättre, sköterskan sa att om jag använder gå-stolen så kommer hon ta ut den härifrån så jag måste använda kryckorna, det är ju värre, gör ondare och är mycket jobbigare. Men jag förstår ju att dom gör det för min skull, jag är ju här för o bli frisk och måste ju ha lite pepp annars skulle jag ju inte röra mig, eller jo kanske när mamma eller pappa kommer för o visa "titta vad jag kan" (hej jag är 5år och har precis lärt mig cykla utan stödhjul) ne men jag är pappas flicka, fått humör efter honom också:) Sen vet jag en till tjej i familjen som har fått humör efter pappa, riktigt förbannad var hon här igår o stod o skällde på sjuksyster:) hehe duktig som kan säga vad hon tycker:) 
 
så nu är det alltså dags för mig o ta en lite promenad, ska börja ta mig upp ur sängen först.
 
kram!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0