Bloggdesign.....

Försöker får till det här med bloggdesignen, men går inte riktigt som jag vill...
Eller jag har ju själva designen nu som jag inte kan göra så mycket med, men det där jäklar headern alltså... Har inget ordentligt fotoredigeringsprogram på ipaden, inte heller så lätt o göra på ipaden, men då tänkte jag mig nått enkelt som en bild på D-Light och sen mitt namn bara. försöker få dit den men så är det ju det här med storlek o skit. Ena stunden ser det bra ut o andra stunden ser det verkligen tokigt ut.
 
Inte för att det är hela världen, men blir lätt så när man inte kan göra så mycket annat än o ligga i sängen:)
Ger upp för dagen och får fortsätta när jag har lust:)
Sålänge får det se tokigt ut:)
 
 
Natti!!


Kommentarer
Annika

Det fixar du snart

2013-04-14 @ 10:08:33
Mammie

Kommer med hårddisken imorgon så får du mer foton att välja på. Inte för att det blir lättare då, snarare svårare :)

2013-04-14 @ 18:27:16
Duane

Säg till om du vill ha hjälp med kodningen :)!

2013-04-14 @ 19:17:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0