Freeeedaaag!!

Haft en riktigt bra dag än så länge!
började med fika på jobbet med alla mina godingar, Annika stod för fikat idag o de smakade riktigt bra, som alltid när hon bakar:) Glömde tacka så mycket, så tack för fikat fina du!<3
Sen vid 11 åkte jag och mina två småsyskon till Örebro, låter lite roligt o säga småsyskon, de är ju inte små men de är mina små:) det var iallafall väldigt trevligt att umgås bara vi tycker jag. Sabina och jag var med Duane när han skulle köpa lite kläder, klart han vill ha med oss liksom, vi har ju såå bra smak;) 
Lite senare mötte vi upp Jonas som kom från GMU:n, vi satte oss en stund o fika lite innan vi gick vidare. 
Självklart skulle jag också få shoppa loss lite, tröstshoppa kan vi säga eftersom jag inte kunde följa med till Ullared.
 
Igår var jag iväg och tog stygnen, så skönt att bli av med dom, det kliade ju så. Det kliar ju fortfarande men inte lika mycket. Såret såg fint ut fast den hade inte riktigt läkt ihop högst upp så det ska vi hålla koll på så att det inte spricker upp. Så jag ska använda kirurgtejp o 2 månader framåt, Jag kommer ju säkert använda det i ett halvår framåt.. Jag är ju så fjompig o dessutom mår jag illa bara av tanken att jag har ett stort äckligt sår på ryggen.. Blä..
Jag har ju två "bölder" på var sida om ryggraden också, har trott att det har varit muskelknutar eller nått men jag frågade om det o de är alldeles för stora och hårda för o vara muskelknutar, så hon trodde att det var skruvarna som man kände, inge farligt.. Tror jag.
Passade även på o fråga om sjukgymnast och de har inte fått någon remiss om att jag ska dit, så sjukgymnasten ringde upp mig och sa att jag antagligen inte skulle dit. Men jag tog en tid ändå, så nästa vecka ska jag dit så får jag prata med henne mer.
 
Men brukar man inte få gå hos sjukgymnast efter nått sånt här? Någon som vet? Jag kan väl tycka att det vore bra.. Iallafall så jag vet hur jag ska träna litegrann nu i början. Jag vet ju liksom ingenting, bara att jag har fri mobilisering efter förmåga och att jag ska på återbesök i Uppsala om 3 månader.
 
Jaja, nu ska jag vila en stund och kolla lite hästsport från Göteborg, Heja Roffe!!!
 
kramiis!!
 
 


Kommentarer
elin

Finns sjukgymnaster på vårdcentralen som man kan söka hos :)

Svar: Var där idag, han var väldigt duktig så nu gäller det o träna:)
Cindy Irvin

2013-04-28 @ 11:02:21
Mammie

Fin bild på dig <3

Svar: <3
Cindy Irvin

2013-04-28 @ 20:30:23
Annika

Tack Cindy för de orden <3 Love u!! Har inte läst din blogg på ett tag så ja gör en mass-läsning nu:) Du skriver så bra så man kan inte sluta läsa!! Krya på dej raraste så ses vi förhoppningsvis nästa fredag <3

2013-05-02 @ 14:17:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0