God morgennn

Varit vaken sedan 7:50 och nu börjar jag komma igång, tar ju tyvärr en liten stund på mornarna och komma igång med kroppen, men igår kväll var jag duktig och la fram alla morgonmediciner på nattduksbordet med ett glas vatten, så det var de första jag tog när ja vakna sen får man ligga o vänta på att dom ska börja värka, då har man lite tid för o stretcha lite med;)
 
Lyckades faktiskt göra mig en rostad macka till frukost, tummen upp! Och, hör här då, lyckades öppna min strumplåda;) här snackar vi framsteg!! Haha!
 
Nu ligger jag bara i sängen och vilar, har sällskap av världens bästa hund:)
 
Skriver lite mer senare, hade gott!
och tack för alla tips om serier har endel jag ska kika på o se om jag fastnar för någon:))
 
finns det nån sötare!!???
 


Kommentarer
Fia

Vad du är duktig cindy!! Skönt att du gör framsteg varje dag! Det här klarar ju du galant, snart är du tillbaka :-) <3

2013-04-12 @ 10:38:46
Mammie

Tur Hugo finns hos dig <3
Tänk att så små saker som vi tar för givet kan göra dig så lycklig. Jag tror det skulle vara nyttigt för alla människor att få känna hur det känns att inte kunna det som vi inte ens tänker på att vi gör varje dag. Att fundera på hur man ska klara dom minsta enkla saker i vardagen

2013-04-12 @ 13:15:11
Nina

Jag blir så glad att det går framåt för dig. Är inne o kollar varenda dag vad du skrivit.

2013-04-12 @ 19:58:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0