Helgen

Har haft en toppen helg verkligen!
I lördag var vi hemma hos Jonas med hans släkt och åt mat o fikade lite. Jätteglad att jag följde med för det var väldigt trevligt:) Kul att se lite folk o inte känna sig så ensam:) Dock så ställer ju ryggen till det litegrann, vill ju helst vara så lite handikappad som möjligt.. har lite svårt o både sitta och stå längre stunder.. Men jag tog bra med värktabletter så jag skulle klara mig hyffsat iallafall..
 
Igår vart också en sån där dag då jag kanske gjorde lite väl mycket.. Får nog ta det lite lugnare ett tag framöver:)
Jag vill ju verkligen mer än jag kanske klarar av, men när man går runt och har så himla ont hela tiden så tar det så mycket på krafterna, man har ingen energi kvar i kroppen även om man kanske inte har gjort så mycket.
Det är skitjobbigt!! Att känna sig svag och klen konstant är sååå frustrerande, huvudet vill men kroppen orkar inte.
 
Igår kväll åkte jag och Sabina till stallet o jag ville verkligen borsta lite på Diddi, och så fick det bli! Hon var så himla snäll och stod som en liten ängel i boxen, det var så härligt o borsta på henne igen:')
 
Jag gick faktiskt in med henne från hagen också, kryckan i ena handen o grimskaftet i andra. Ja jag vet kanske inte det smartaste men det kändes som att hon förstod på nått sätt att hon var tvungen o hålla sig lugn, hon gick inte före mig en enda gång och tog ett steg i taget, de är mattes bebis de<3
 
Att få borsta lite på mina fina gjorde hela min kväll, och att få umgås med Jonas gjorde hela min helg:)
 
Nu ska jag och Hugo knata bort till mormor och äta lite lunch:)
Kanske blir lite mer bloggande senare, måste vila upp mig lite efter allting först.
 


Kommentarer
Mammie

Det går framåt fortare än jag trodde var möjligt. Men du ska nog vara lite mer försiktig med hur mycket du göt. Som sagt var förut-lagom är bäst!

2013-04-22 @ 14:56:47
Annika

Heja heja Cindy! Du är så duktig <3

2013-04-22 @ 15:22:11
Lovisa

Heja heja! :)

2013-04-22 @ 21:19:57
URL: http://Nikonda.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0