Hemmakväll:)

Jaha så var man hemma igen då, som om inget har hänt bara väldigt mycket mer handikappad.
 
Tänkte iallafall kika in o säga hej, men orkar inte så mycket mer... Idag har smärtan varit otroligt jobbig, sedan jag kom hem har jag haft jätte ont hela hela tiden:( Försöker gott jag kan att hitta ett bra läge i soffan så jag kan sitta ganska rakt, iallafall så jag kan äta och som nu skriva några rader. Men det går f*n inte o hitta ett bra läge, har provat tryckt ihop massa kuddar, täcke o allt möjligt, har provat utan massa skit bakom ryggen också men faaaasen, och jag försöker verkligen slappna av och tycker att jag slappnar av i hela kroppen men ändå gör det så himl ont... smärtan avtar om jag lägger mig platt i sängen, (har ju ingen hästensäng) men jag kan ju inte ligga platt i sängen hela dagen? Det här var faktiskt lite jobbigare än jag trodde...
och iomed smärtan så gör de så inihe***** ont o resa sig upp och gå!
 
Det gick ju skitbra på sjukhuset o nu bara såhär liksom, fasen fasen fasen...
Vet inte vart jag ska ta vägen vill baka krypa ur mitt eget skinn.....
 
Ni vet om man slår i svanskotan sådär riktigt jäkla hårt, sen när den "värsta" smärtan är över så har man ju ändå så jäkla ont Om man sätter sig ner på en hård stol tex. Så känns det HELA tiden när jag sitter,  sen ska vi ju inte prata om ryggen. Nej såhär kan jag inte ha det imorgon ska jag komma på nått bättre.
 
åh förut låg jag i sängen en stund, kanske 30 min? Kom knappt upp!! va fasen hur blir de då imorgon När jag legat hela natten...
 
Vi tar en bättre dag imorgon! Måse ju få komma dåliga dagar annars känns juninte morgondagen bättre.. Va ska jag då se framemot:))
 
gonatt på er!!


Kommentarer
Rosita

Hej Cindy,
Härligt att höra att du har kommit hem. Vilken stark tjej du är. Du låter så positiv och har en så positiv inställning. Bara det tror jag är läkande. Sedan förstår jag vad ont du har. Och hur du får fundera på att göra saker på ett bra sätt så det inte gör så ont. Ett stort krya på dig!
Kram Rosita

2013-04-10 @ 22:07:56
Sara - Hold on be strong

Åh vad jobbigt!! Hoppas det blir bättre!

2013-04-10 @ 23:44:51
URL: http://saraleasofia.blogg.se
Isabell

Hej!
Såg din länk på darios. Blev helt tagen av din blogg, vad starkt av dig att kämpa på och skriva om din väg tillbaka. Jag hoppas att din värk avtar och att ryggen läker ihop fint.
Allt gott!

2013-04-11 @ 11:31:05
URL: http://hastprasten.blogg.se
Mammie

Du får bo hos oss eller mormor ett tag. Då kan vi få ta hand om dig <3 Ibland kan det vara skönt att bli ompysslad <3

2013-04-11 @ 12:49:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0