Innebandyturnering!!

Som jag tyvärr inte kan vara med på, suck.........
Ska iaf dit och och säga hej-a! 
Träffa mina små hambosar som idag är utklädda till hambo-smurfarna!:) 
Jag hade verkligen sett framemot den här dagen, en heldag med alla på jobbet och förra året hade vi så jäkla kul!!
 
Blir lite ledsen faktiskt när jag tänker på att inte kunna vara med och spela...
 
Men kanske nästa år? Om allt går som det ska med ryggen:) Vi får se:)
 
Enligt schemat så spelar de sin första match snart, 09:30 mot kronhallen.
 
 
förra året :) jag va numero 12 ;)
 
 
 


Kommentarer
Virpi

Heja hambo !

2013-04-13 @ 10:51:01
jennie

Jag vet hur du känner för jag ville också vara med :( men kul att de gick bra för dem och vi får komma igen nästa år :) kul att träffa dif och jag är så impad av dig ! Fortsätt så så kommer allt gå jätte bra <3

2013-04-13 @ 19:32:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0