Ny header

Slängde in en ny header lite snabbt, bättre än de där tråkiga blommorna eller vad det nu var.
Sitter ju o skriver från min ipad så har ingen datorn, på ipaden ser den bra ut med storlek och så, ni som ser från dator, ser det okej ut?:)
Annars får jag försöka fixa till det när jag kommer till en dator:)
 
Annars idag då? Jo var nere och åt frukost på jobbet med alla goa hambosar, jättekul att se dom lite!
Imorgon är det resa till ullared med jobbet, tyvärr kan jag ju inte följa med, har klurat endel ochförsökt hitta nått bra sätt o kunna följa med, bussresan skulle nog inte vara några problem då jag skulle kunnat ligga ner längst bak i bussen. Men sen o gå runt där inne... Tror inte jag fixar det, även om jag jätte jätte gärna vill följa med, så skulle det nog bli för stor belastning för kroppen. Finns ju rullstolar men pallar inte o sitta ner så länge så tyvärr får det bli en annan gång.
 
Till sommaren kanske vi tar en resa neråt och hyr en mysig stuga i närheten, en liten mini semester med massor av shopping:) 
 
Har precis haft besök av Bettan, väldigt trevligt o kunna tjata av sig en stund:) Fick en jättefin present också, tack så mycket!<3
 
Jag har ju alltid varit en liten bloggnörd som läser runt på många olika bloggar, nu har det ju blivit mer när jag inte gör något om dagarna. Jag har två favoritbloggar, Darios.se och Linnolsson.se. Självklart är det stora innehållet häst i bloggarna;) Men båda tjejerna som driver bloggarna verkar så himla härliga och så drivna, den ena tjejen som driver Darios.se har precis lanserat en egen kollektion med supersnygga ridkläder och lite grejer till häst, hon har även släppt en bok som jag ska beställa, den verkar skitbra! Den andra tjejen som driver Linnolsson.se är så himla positiv och man blir så glad när man läser hennes blogg, sjukt driven och älskar livet! Båda tävlar och tränar hoppning och man får följa deras liv och mycket som händer i deras vardag. Blir så himla taggad till att se allt från den positiva sidan. Dom inspirerar mig verkligen till att fortsätta kämpa och nå de målen man vill med livet.
Konstigt att man kan tycka om främmande människor man inte alls känner eller har träffat..
 
Dessutom är de med i bloggkampen där de båda har en varsin känd hoppryttare som coach, de tävlar alltså mot varandra och finalen går i Scandinavium nästa helg. Det släpps ett nytt avsnitt varje dag på bloggkampen.nu så kan man gå in och rösta på vilket lag man håller på;)
 
Nu ska jag vila en stund innan mamma kommer:)
 
Ha en bra dag! 
 
Kram från en liten bloggnörd!
 
 


Kommentarer
Åsa

Här har du en duktig ryttare som åker regelbundet och tränar för Anky :) http://blogg.agria.se/emeliebrolin/

Svar: Åh, ska kolla in!:)
Cindy Irvin

2013-04-19 @ 15:12:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0