Ont som fan

Dålig dag idag.. Eller nej dålig kväll..
Dagen har varit okey, har duschat själv helt utan hjälp, yeay tummen upp!
Har också gått en promenad, och varit uppe till stallet för lillkillen hade smitit ut så vi fixade staketet, igen.
 
Men kvällen har varit baj.. Är irriterad, sur, har ont som i helvete. Trött på att inte göra något, trött på att ha ont hela jävla tiden, trött på att vara handikappad, trött på allt. Pissiga skitliv.
Mmm fruktansvärt irriterad och sur på allting, allting är så jobbigt just nu, irriterad på att det är så varmt inne och jag svettas som en gris men måste ändå ha täcket på mig för annars fryser jag, så då blir jag irriterad på mig själv för att jag blir irriterad för att jag envisas med att ha täcket på mig. Ja ni ser, vilka jävla problem..
 
Förbannade jävla skit, det är vår nu och det ska vara en härlig tid, en tid man ser framemot för det börjar bli mjukt i backen och man äntligen kan börja trava på grusvägarna, hästarna kan börja gå utan täcke och man kan äntligen städa utanför stallet, kratta och göra fint med lite blommor och så.
Men nej, självklart inte för då ligger man här inne som en lam jävla platt påkörd ekorre typ.
Usch!!!!!
 
Saknar Jonas med, som inte kommer hem förns på fredag. Känns långt dit.
 
Usch vad jag är negativ.. Känns lite bättre nu.
Gonatt
 
 


Kommentarer
mammie

Du får vara negativ. Det är inge konstigt alls. Det kommer nog att komma ännu sämre.dagar. Men rätt.vad det är.så har smärtan avtagit lite o du kommer på dig själv när du grejar i stallet

2013-04-24 @ 05:30:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0