Trött, ont, stolt!

Har varit nästan hela dagen i valla idag och kollat på innebandyturnering.
Det var jättekul speciellt o träffa alla, men kanske vart lite för mycket började få så himla ont redan vi 15 tiden, men kunde ju inte åka hem!! Ville ju se mina hambosar spela:)
Hade såklart med mig mer smärtlindring som jag tog men gav inte speciellt mycket hjälp de sista timmarna, nu har jag en utbuktnad på ryggen ( stor svullnad ). Jaja, jag var där iaf och såg varenda match de spelade, de kom till semifinal men förlorade tyvärr sista matchen, men tror alla var glada ändå, o jag e superstolt<3
 
Nu måste jag vila, känns som jag har blivit överkörd av ett tåg....
Kram på er!


Kommentarer
Mammie

<3<3 Du har kämpat lika hårt som smurfarna idag. Därför döper jag dig till Smurfelina <3<3

2013-04-13 @ 19:46:55
Annika

Lilla Smurfelina <3 Du strävar för mycket lilla gumman ...Men vi är alla sjukt impade av dej! Kram påre <3

2013-04-13 @ 21:22:02
Annelie

Du måste ta det lilla lugna vännen kram på dig :) <3

2013-04-14 @ 07:35:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0