14 Maj

Igår beställde jag spagetti o köttfärssås hos mormor, bortskämd som jag är fick jag det idag haha.
Det var så gott!! Klockan två idag ska jag vara hos sjukgymnasten och efter det ska jag hem till pappa och plantera lite blommor tänkte jag. Skulle egentligen ha gjort det igår men jag hade så ont o sen vart det ju tyvärr pissväder...
 
Har även hunnit vara hemma hos mamma och gjort klart den där pallen som jag har skrivit om tidigare, den vart faktiskt jättefin tycker jag:)
 
Blir att hänga upp på väggen hemma:)
 
Har även tagit tag i en annan sak jag har tänkt o göra länge länge, nämligen rensat min vänlista på facebook.
Nu rök de ca 150 namn, och typ 100 av dom kände jag inte ens? Jag har ju bloggen som är helt öppen för alla men gör mig en tjänst och SLUTA lägg till mig på facebook om ni inte känner mig. Förlåt jag kanske låter lite hård och är lite fjantig gällande det här men det är bara sån jag är. Folk som jag träffade när jag låg på sjukhuset lägger till mig, tack men nej tack Jag är inte intresserad av att lära känna dig som torka mig i ****** när jag inte kunde själv.
Det är socialt med fb och jag delar gärna det med vänner nya som gamla eller gamla klasskompisar, släktingar m.m. Men för mig räcker det där. 
Ska sluta tjata om det nu. 
 
Men läs gärna min blogg och följ mej här!! Även om mina dagar inte består av så mycket intressant:)
 
Nej nu måste ja skynda till sjukgymnasten!


Kommentarer
jennie k

Jag beställer en sån av dig cindy ;) haha nej då:) duktig du är! :) kram

Svar: Haha:) tack så mycket!:)
Cindy Irvin

2013-05-14 @ 14:52:53
Alex

Jätte fin! Va kreativ du är! Du verkar hålla igång bra trots skadan. Kan du inte berätta lite mer om vad du får göra hos sjukgymnasten? Det skulle jag tycka var intressant! :) och om du tränar på något speciellt hemma? :)

Svar: Taack!! Ja självklart kan jag göra det:D, ååh fick värsta iden nu! Ska skriva ett inlägg om de:)
Cindy Irvin

2013-05-14 @ 15:51:14
URL: http://alexandraflink.blogg.se
Lovisa

Så fin den blev!! :D

Svar: Åh taack<3
Cindy Irvin

2013-05-15 @ 20:12:10
URL: http://www.Nikonda.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0