Älska vädret!

Kan man bli annat än glad när det är sånt här väder ute?
Synd att det blåser så mycket, men det blåser ju som tur är inte kallt.
 
Fick med mig det där tränset jag har spanat in hem från Örebro idag. Åkte raka vägen till stallet och provade, satt perfekt!
Dum som jag var tog jag ingen bild på henne, men här är det, lånat bilden från hööks.
 
Tycker det är riktigt snyggt, fin mörkbrun färg som Dlight passa jättebra i, och det var mycket mycket mjukare än vad jag trodde. Stort plus för svängt fodrat nackstycke så det inte trycker bakom öronen, samt snabbknäppen! 
Nosgrimman kan man även ta av nedersta remmen på och ha bara nosgrimman.
Bra pris också tycker jag, 499:- plus tyglar, dock var det släta tyglar vilket jag ogillar, hade redan ett par mörkbruna nya gummityglar hemma så det var bra:)
 
Köpte även ett par nya walkingskor och träningsbyxor, ska ju köra gärnet på vårruset;)
Fast ett par nya skor behövde jag verkligen, ett par riktigt ordentliga nu när jag ska börja träna med promenader.
Det är just promenader som sjukgymnasten vill att jag ska prioritera, så då behövs ett par bra skor.
Fast självklart måste jag göra de andra övningarna med, ska visa er vad jag gör.
 
Nu sitter jag hos mormor och morfar och ska snart dricka kaffe, har ätit lite här också.
Ni vet, nu när man lever fattigt på sjuklön så är det super att ha mormor som lagar mat;)
Efter kaffet ska jag åka ner till jobbet och låna tvättmaskinerna, dags att tvätta upp alla hästsaker jag har. Mycket ska säljas men lite grejor så som regntäcke, fleece/ulltäcke , schabrak och benskydd ska bli rent eftersom diddi åker på söndag. Vill ju inte skicka med skititga grejer, det ska vara ordentligt! Jag uppskattar verkligen att den här tjejen kan ta emot Dlight, det hjälper mig så mycket och framförallt för Dlights del. Hoppas att hon tycker om henne och de kommer överens, men det är inte så svårt att tycka om min tjej:)
 
 
Ska sälja min back on track ryggvärmare, den är använd max 10 ggr (som ny) kardborren är inte använd nånting.
Tror den är 100*100. Köpte den på hööks tror den kosta 739:- säljer den för 550:-
Har aldrig tvättat den eftersom den ej är använd så mycket, så finns några vita hår men annars ren och fin!
Någon som är intresserad eller vet någon?
 
Nu ska jag in o dricka kaffe.
hade bra!!
 
Bild på mig och Hugo som chillar hos mormor;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0