femte maj

Hej!!
Min dag har faktiskt varit bra idag! Tack vare att mamma är på och tjatar o får med mig o göra saker, mycket bra:)
Mycket ont också men det är faktiskt ganska okey när man håller på med nått, smällen kommer sen när man sätter sig eller framför allt lägger sig ner, men om jag tar små små pauser så går de hyffsat!
 
Igår så vart ju Dlight longerad på ridbanan,det gick såå bra. Hon var så himla duktig och rörde sig riktigt fint. Hon var nog lika glad som jag o få komma ut o röra på sig. Hon har ju börjat komma till mig i hagen nu med. Det har hon inte alltid gjort. Då blir man verkligen jätteglad!! <3 Stort tack till Bettan som gick hela vägen till och från ridbanan med Dlight och longerade henne där borta, tack tack tack! Och tack till Malin som var med som sällskap! Hon skulle egentligen rida idag men annat kom upp såvi får ta det någon dag i veckan:)
 
Jag har äntligen hittat en tjej som kan ta Dlight för tillridning. Vi pratade över telefon igår och allt kändes jättebra, har hört mycket gott om henne och tror att Dlight kan trivas hos henne. Vi skulle höras mer till veckan så får vi se när vi åker dit med henne. Känns sååå bra!! Dlight är värd mer än att stå i en hage dag ut och dag in. Kanske kan hon få komma ut på en liten tävling iår med?:) Om det går bra och framåt såklart, ingen press!
 
Idag då, så kom mamma hit imorse och städat hela min lya åt mig, guld!! Nu är det så fint, inte för det var stökigt eller så men det blir ju så dammigt och jag kan inte riktigt damma eller dammsuga själv än. Tur man har nån som vill komma o städa;)
 
Har även haft lite pyssel för mig, bra tidsfördriv! Hade en liten träpall som jag målade vit och sen häftade jag fast hönsnät, och hängde på lite grejer, skrev även uppe på den, med en spritpenna... De var INTE det lättaste kan jag lova.. Syns att den är hemmagjord haha. Men den har ju sin charm;) Gjorde även ett ganska stort hjärta av hönsnät, har tyvärr ingen bild på den.. Men den vart lite söt, så satte jag fast en silvrig rosett på och sen ska jag ta en vit liten träbit och skriva välkommen på och hänga upp den på hjärtat. Så tänkte jag hänga upp hjärtat på ytterdörren, kan bli bra!
 
 Min fina lilla nystädade etta!:)
 
Resultatet av dagens tidsfördriv:) Ska hänga upp den på väggen:)
 
 


Kommentarer
Anki

Skönt att det löser sig med Dlight. Nu kan du slappna av o bara fokusera på dig själv o att du ska bli frisk. Kram

2013-05-05 @ 21:52:38
Anonym

Skönt att det löser sig med Dlight. Nu kan du slappna av o bara fokusera på dig själv o att du ska bli frisk. Kram

2013-05-05 @ 21:52:55
Alex

Va skönt att du hittat något bra till Dlight! Jätte bra lösning, tills du kommer upp på hästryggen igen! =) Hejar på dig på vårruset! ;)KRAM!

Svar: Ja de känns riktigt bra:) haha tack de kan behövas;) ska kämpa för o komma i mål:D
Cindy Irvin

2013-05-05 @ 22:04:52
URL: http://alexandraflink.blogg.se
Annika

Va fin pallen blev <3 Duktig du är! Kram <3

2013-05-10 @ 22:12:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0