Fredag 17 maj

Hej!
Som jag skrev igår så tog jag med mig Ipaden i bilen idag, just nu sitter jag och väntar på Sabina som är hos kiropraktorn.
Nu har jag ingen lust o skriva alls, hade så mycket igår som jag ville skriva men jag tror jag har kommit på varför Jag blir såhär off ibland. Ända gången som jag verkligen känner sug till o blogga o skriva av mig det är när jag inte har så ont, när jag har tagit bra med smärtstillande så den värsta smärtan är borta, då kan o vill jag gärna skriva hur mycket som helst.
Nu har väl inte tabletterna hunnit verka ordentligt så nu vill jag helst inte röra en fena, mensvärk på det också!! Härligt när man känner att man lever!! Så börjar jag nog bli lite förkyld också.. Suck.
 
Nu är Sabina klar så nu rullar vi mot Örebro.
 
kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0