God morgon Lördag!

Idag ska jag försöka o inte vara så nere:)
Igår var jag uppe precis hela dagen! Mamma drog upp mig ur sängen halv nio, åkte till jobbet och fikade.
Sen åkte vi till Karlskoga där mamma skulle till kiropraktorn, gick runt o några affärer en stund för lite tidsfördriv.
Sen vid halv två åkte jag upp till sjukgymnasten och fick med mig några små övningar hem jag ska träna på.
Efter det följde jag med hem till mamma, då la jag mig faktiskt i soffan en stund, var tvungen o vila lite, jag bli ju så  himla trött av alla de här medicinerna jag äter så jag somnade en liten stund. Dock inte så länge förens mamma började dra i mig o då var de bara o gå ner till gåbandet...
Sjukgymnasten rekommendera att jag skulle prova gåband eftersom jag är så depp så jag knappt vill gå ut, dessutom när man går på ett gåband så kan jag ju hålla i mig samtidigt, ungefär som när jag går ute med en rullator:) Fast mindre pinsamt då;)
 
Ska skriva upp vad jag går varje gång, Igår gick jag 1.52 km på 25 min. För er kanske de inte låter så värst haha! Men de e fan stort för mig:) Jävlar vad de gick;)
Jag ska försöka vara med i vårruset den 21 maj, 5 km är de ju, innan olyckan var ju tanken att jag skulle springa den rundan, men nu ska ja ta min kära rullator o gå.Tror ni jag fixar det? Jag tror egentligen inte att det är så svårt, ett extra piller och lite fullifan så ska de nog gå bra:)
 
Om en stund får jag skjuts upp till stallet, idag får jag hjälp att longera Diddi, guld!!
Kikar in ikväll om orken finns:)
 
Kram Kram


Kommentarer
Mammie

Ingen rast, ingen ro....Sabina o jag ska piska dig framåt nu.
Sen har jag ju lovat att varje gång du går på bandet ska jag springa. Så om jag vill att du ska komma framåt måste jag anstränga mig också.
En vinna vinna situation tycker jag :)

2013-05-04 @ 09:44:23
My

Tidigt i morse utökades hästantalet och en "liten" hingst föddes... Flera bilder på bloggen och fler komer upp dom nästa timmarna, dagarna... Säg hej till Denver E!

http://myes.blogg.se/2013/may/valkommen-till-varlden.html#comment

Kram M

2013-05-04 @ 10:12:38
URL: http://www.myes.blogg.se
Emily

Vad duktig du är Cindy! 1,52 km på 25 minuter tycker jag låter grymt bra! Heja heja heja! :) Kram!

Svar: Eller hur:D
Cindy Irvin

2013-05-04 @ 10:22:40
Annelie

Du är ju jätte duktig gumman :) <3

2013-05-04 @ 20:16:11
Annika

Säger som du Annelie... Du är så duktig <3 Kram på dej!!

2013-05-05 @ 16:44:04
Lovisa

Heja Cindy, kämpa på!! :D

2013-05-05 @ 21:14:49
URL: http://www.nikonda.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0