SRY kurs och Aj

Kom inte upp ur sängen imorse, skulle ha varit på kursen klockan nio imorse, men jag kom inte upp.
Satat, inte nog med att jag hade ont var jag nog mycket stel, inte lätt när man inte kan stretcha..
Jaja, det var det värt iallafall!
Lyckades kravla mig upp ur sängen och var på plats på kursen vid kvart i tio.
Började med frukost, helt okej:)
Klockan 11 gav vi oss ner till gymmet där jag körde några övningar, var inte mycket att heja för men bättre än inget.
Idag var jag kvar på kursen hela dag, samvetet spelade väl in och kunde inte åka hem när jag precis hade  kommit dit.
Det har blivit mycket värktabletter idag så jag kommer antagligen sova gott, har ju sovmorgon varje dag så vad gör de:)
 
Har fått lite uppdatering om D-Light, hon verkar sköta sig där borta Och det verkar gå bra.
Ni förstår inte hur mitt hjärta har lättat nu när jag vet att hon äntligen få röra på sig, få bli utbildad och få jobba.
Det kommer nog att gå jättebra, hon har ju ett hjärta av guld lilla tjejen.
 
Har även fått en liten uppdatering om lilla älskade Finona <3 
eller ingen direkt uppdatering, men en bild säger mer än tusen ord! Man kan ju inte bli annat än glad av den här bilden<3
Här har ni Fairy (Finonas mamma) och Finona. 
 
Bilden är lånad av Finonas nuvarande ägare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0