Tjugotredje Maj

Hej!
Idag har varit en jobbig dag, det sägs att träningsvärken är värst dag 2.
Instämmer.
Sovit riktigt uselt inatt, vaknade halv ett. Halv ett!!!??
Det är ju då inte okej, hade sååå ont så visste inte vart jag skulle ta vägen, det här var en sån här dag jag inte ville vara med om, vad jag än gjorde, hur jag än rörde mig så gjorde det ont. Överallt.
Tacka gud för mormor, äter ju där varje dag runt 12-13 tiden, idag ringde hon kvart i tre och frågade vart jag var, hon sa bestämt att jag skulle komma dit och äta. Då var det baa o gå dit? Så hade det inte varit för mormor hade jag fortfarande legat i sängen.
Det hjälper ju inte att ligga still när man har träningsvärk, man måste röra på sig!
Så efter maten gick jag hem och började städa, känner mig sjukt duktig som gjorde det. Ville verkligen inte och hade sån lust o slänga mig i sängen igen men ändå tog jag tag i det. Bra Cindy!!
Nu är det rent och fint i min lilla lya och nu har jag samvete att vila en stund, det var allt bra jobbigt men nu är det gjort och jag har fått lite träning:)
Måste även göra mina övningar, hur ont jag än har, hur trött jag än är, hur omotiverad jag än är så måste ja ta tag i  de där övningarna sjukgymnasten har gett mig.
 
Om en stund kommer ett inlägg om min träning!
 
 
 


Kommentarer
Åsa

Keep up the good work ! :)

2013-05-23 @ 18:43:26
Mammie

Vi andra har oxå dagar som vi inte vill kliva ur sängen. Vi behöver inte ens ha en ursäkt. Men till slut går man ju upp och gör det man måste.
Tycker du kämpar på helt fantastiskt.

2013-05-23 @ 20:10:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0