Träning

Jag mår så sjukt jäkla bra nu! Jag har tagit en extra värktablett idag nu på kvällen och det känns som jag svävar på moln! Att jag har gått och haft så ont de här senaste dagarna för att jag absolut inte ville ta nån tablett var sjukt onödigt och dumt av mig. För gud vad jag är mera rörlig nu! De senaste dagarna har jag inte kommit upp ur sängen på kvällen när jag bara velat gått på toa och borstat tänderna, så ont har jag haft. Då har den där smärtskalan varit högt över fem som jag inte får gå över.
Men man lär av sina misstag så nu vet jag att iaf ett litet tag framöver behöver jag den där lilla extra värktabletten, iallafall på kvällen, men längtar såklart tills jag kan röra mig mer utan smärtlindring.
 
Och muffinsarna då? Dom vart helt jäkla perfekta! Precis som jag vill ha dom, fluffiga och fyllda med chokladsmak!  Så ska dom vara lite mera uppåt och lätt spruckna på toppen, inte mörka i botten utan så de lossnar lätt ur pappret. Det är bara med det här receptet muffinsar blir så bra, för mig då alltså:)
 
Jag fick en kommentar om jag inte kunde skriva lite mer om sjukgymnastiken, vad jag gör och hur jag tränar hemma oså, och självklart kan jag det! Faktum är att sjukgymnasten sa idag att han tyckte att det skulle vara en bra ide att föra dagbok om träningen för mig. Och vad är då mer perfekt än att ha dagboken på bloggen? Då vet jag precis vart jag har den, tappar inte bort den, och kan gå tillbaka enkelt och se vad jag gjorde osv.
Så från och med imorgon börjar min lilla dagbok, berättar mer då om vad jag har tränat på , hur mina övningar ser ut och vad jag fick för nya övningar idag.
I "träningsdagboken" kommer jag att skriva om vad jag har gjort, hur mycket av varje övning jag gör, hur lång tid det tar och framförallt hur och var smärtan var. Bra va?
Det känns som en riktig pepp och jag är taggad till att börja!
Vet att det kommer att komma skitdagar och dagar jag bara inte vill göra nånting. Men jag ska göra mitt bästa:)
Ska bli så himla kul att gå tillbaka nästa år och läsa allt det här.
 
Nu tar jag natten, imorn är en ny dag med massor att lära!
 


Kommentarer
Alex

Va skönt att du känner dig bättre!=) ser fram emot att läsa om din träning och allt annat oxå givetvis! =)

Svar: Ja!:) vad roligt att du tycker de!:)
Cindy Irvin

2013-05-15 @ 22:08:41
URL: http://alexandraflink.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0