Tre kilometer igen

Om en liten stund ska pappsen och jag ut o gå, blir samma runda som igår. 
Då går vi förbi hästarna o myser lite med dom:)
Försöker och inte äta så mycket smärtlindring nu för jag blir så himla trött och orkar inte göra nånting.
Igår tog jag endast tre alvedon och en tramadol på hela dagen.
Idag har jag inte tagit nånting än, de känns de kan jag lova men jag tänkte prova o se hur långt jag klarar mig utan. Jag kan väl egentligen klara mig hela dagen utan men ska inte gå över 5 på en "smärtskala" från 0-10.
Jag sover ju verkligen skitdåligt men tror att det är lite abtinens efter tabletterna, så det går förhoppningsvis över snart.
 
Såret på ryggen är snart helt läkt, är lite öppet längst ner, men snart!!! Då ska jag raka vägen in till badhuset o simma. Jag hoppas att det kan vara en bra träning för mig som jag kanske kan fortsätta med ett tag framöver. Perfekt i vattnet ju, där man kan träna hela kroppen utan belastning.
 
Nej nu är det dags för promenaden.
 
kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0