Vårruset

Nu kör vi!!!!
Sitter just nu i bilen påväg till Örebro.
Har fått lånat mammas gå-stavar som jag kommer använda, det ger mig lite lite stöd iallafall.
Och jag ser ju faktiskt helt normal ut då. Då menar jag att jag smälter in med dom andra än om jag hade haft kryckan eller rullatorn, pinsamt ju.
Klockan 19 börjar det, så har tajmat in alla värktabletter så gott jag har kunnat idag, tog en vid tre så tar jag en vid halv sju. Jag borde klara mig hyffsat bra. Imorgon kommer jag ha sjuuukt ont det vet jag, men det är det värt!
Åhh hoppas jag klarar hela vägen från start till mål, skulle vara så sjukt kul!
Idag är det 48 dagar sedan jag ramlade av, vad snabbt tiden går..
 
Nu ber jag till vädergudarna att det slutar o regna. Har en regnjacka med mig men vill ju gå i T-shirt nu när vi på Hambo har tryckt upp så fina tröjor.
 
kram!


Kommentarer
ingmari

Heja på Cindy du är en super tjej<3

2013-05-21 @ 18:56:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0